Taloyhtiön valokuituliittymä

Turvaa taloyhtiösi digipalvelut myös tulevaisuudessa – kuituliittymä on helppo, nopea ja kustannustehokas ratkaisu asukkaiden eduksi.

Kuituliittymän kautta toimitetaan taloyhtiön valitsemat viestintäpalvelut kaikille asukkaille.

Yhtiökaista

Karjaan Puhelimen Yhtiökaista on koko taloyhtiön asukkaiden yhteinen palvelu. Yhtiökaista toimitetaan taloyhtiön oman viestintäverkon kautta jokaiseen asuntoon, mikäli se on teknisesti mahdollista.

Tämä tarkoittaa, että jokainen asunto saa oman nettiyhteyden taloyhtiön valitsemalla perusnopeudella. Lasku lähetetään taloyhtiölle.

Taloyhtiö voi valita perusnopeudeksi joko 10/10M, 50/50M, 100/100, 300/100M, 500/200M tai 1000/200M. Jos valittu perusnopeus ei riitä asukkaan tarpeisiin, hän voi omalla kustannuksellaan tilata edullisen lisänopeuden omaan asuntoonsa.

Kahdeksan syytä valita Yhtiökaista

  • 1.Parantaa asumisviihtyvyyttä. 

  • 2.Täyttää kodin viestintäpalvelujen perustarpeen. 

  • 3.Pitkäaikainen investointi, sillä kuidun kapasiteetti on lähes rajaton. 

  • 4.Helppoa, nopeata ja kustannustehokasta koko taloyhtiölle. 

  • 5.Asukas maksaa itse palvelusta esim. vastikkeen tai vuokran muodossa. 

  • 6.Kätevä palvelu: helppoa sekä ulos että sisään muuttaville asukkaille. 

  • 7.Lisänopeuden tilaaminen omaan asuntoon hoituu muutamalla klikkauksella. 

  • 8.Houkutteleva vaihtoehto sekä asunnon ostajille että vuokralaisille. 

Asuntojen kuitulaitteet

Yhtiökaista edellyttää, että jokaiseen asuntoon asennetaan kuitulaitteet sis. wifi-reititin. Taloyhtiö voi hankkia kuitulaitteet joko kertamaksulla tai kuukausittain laskutettavana palveluna

Reititinpalvelun hyödyt

  • Aina toimivat laitteet
  • Palveluun kuuluu asentajan käynti jos kuitulaite niin vaatii
  • Laitteiden ohjelmistot ja tietoturvat pidetään automaattisesti ajan tasalla
  • Teknisen tuemme nopeampi vikatilanteiden tunnistaminen

Kaapeli-tv lisäpalveluna

Edullisella kaapeli-tv-palvelulla jokaiseen asuntoon toimitetaan kaapeli-tv-palvelu, johon sisältyy noin kaksikymmentä peruskanavaa. Palvelun lasku lähetetään taloyhtiölle. 

Kun taloyhtiöllä on kaapeli-tv-liittymä, asukkaat voivat tilata itselleen lisäpalveluita, esim. tv-kortin ja maksukanavia. 

 

Haluamme ehdottomasti tilata kuitupalveluita! Miten etenemme?

  • 1.Isännöitsijä tai hallituksen puheenjohtaja pyytää meiltä tarjouksen kuitulittymästä ja/tai haluamistanne palveluista. 

  • 2.Teemme tarvittaessa maksuttoman kartoituskäynnin taloyhtiössänne. 

  • 3.Lähetämme tarjouksen isännöitsijälle tai hallituksen puheenjohtajalle. 

  • 4.Yhtiö tekee tilauspäätöksen yhtiökokouksessa. 

  • 5.Lähetämme liittymä- ja palvelusopimuksen allekirjoitettavaksi. 

  • 6.Asukkaat saavat tiedotteen postiluukkuihinsa noin kaksi viikkoa ennen asennusta. 

  • 7.Karjaan Puhelin hoitaa sekä asennuksen että modeemien ja kuitupalveluiden toimituksen. 


PYYDÄ TARJOUSTA


Ota yhteyttä, niin autamme! 

 019 278 415, arkisin klo 9-16
 bab (at) ktab.fi